Mød Personalet i

Lone B

Daglig Leder

Pædagog

Visionær, venlig og ungdommelig ledelsesperson, fyldt med erfaring ift. børn af mindste slags. I sin fritid tager hun gerne på cykeltur med sin familie, gerne i fremmede lande. Er kendt for sin velsmagende suppe og store smil når hun ser et barn. Det sker ofte at nogle af børnene kalder hende Ole og det har vi andre meget sjov ud af;-)

IMG_annette-300x225_edited.jpg

Annette p.

Pædagog

Med stor erfaring med små børn og særligt dygtig til at fravriste de mindste børn fra deres forældre, så det føles helt naturligt, for både børn, forældre og endda kolleger. Har også ekspertviden og hands-on kompetencer, når det gælder bleer og putning af vuggestuebørn. I sin fritid nyder hun at blande sig i sine egne børns børns opdragelse og trivsel - selvfølgelig på en god måde. Annette er forresten vildt god til dart.

Søren_P_.jpg

Søren

Pædagog

Multikunstner og kreativ sjæl der år efter år holder styr på børnehavebørnene. Er kendt for sine store evner indenfor udklædning, iscenesættelse af småbørnsevents, ved skolens arrangementer. Er som regel vinder af bedste udklædning til fastelavn, men ude af stand til at modtage præmien da han selv er arrangør af festen. I sin fritid blander han sig gerne i alt hvad der sker lokalt, eller spiller golf på en måde hvor vi andre ikke har en chance.

Mette-Hansen1-300x169_edited.jpg

Mette

Pædagogmedhjælper

Er primært tilknyttet børnene i børnehaven, men hun er altid klar til at give en hånd med, hvor der mangler en. Naturlige sødme og stil gør det umuligt, at få gang i et fornuftigt skænderi eller noget.
I sin fritid bruger hun gerne tid på at hækle da hun pga. en knæskade ikke længere er i stand til at holde sin plads på det danske langrendslandshold.

Karin_edited.jpg

Karin

Pædagogmedhjælper

Har det fuldt overblik over de mindste børn i vuggestuen. Med tydelig og tryg fremtoning er hun garant for at alle børn bliver set, hørt og rengjort efter frugt eller andet småbørnsmad. Har en meget tiltalende farmorvibe over sig. I sin fritid passer hun 7 fugle.

Karen Lise Nørby.jpg

Karen Lise

Pædagogmedhjælper

Kan varetage mange forskellige funktioner og en person i besiddelse af ungdommens gåpåmod. Har allerede være i Japan en gang – men det er åbenbart ikke nok, for hun har planer om at tage afsted igen. Kommer fra et hjem med klaver og god mad, eksempelvis fortælles det, at der altid serveres minimum to slags kulhydratkilder til middag. Ris, pasta, kartofler – ris er selvfølgelig favorit.

Friskolen- SFO

Pedro.jpg

Pedro Martinez

Skoleleder

Det hviskes i krogene at han ved juletid indimellem forvandler sig til julemand og deler gaver ud til børn. Men han laver også andre skoleting som undervisning i horisont, filosofi og samfundsfag. Han er også fyldt op med ord, som han gavmildt deler ud af.

Ann2019_edited.jpg

Ann Segel

Souchef og lærer.
Hun kan lære børn dansk, tysk og idræt og er en meget erfaren læsehest, der kan holde styr på et helt bibliotek hvis det skulle være.

Alex2023_edited.jpg

Alexander
Althoehn
Tønder

Lærer

Meget lang person fyldt med musik og kærlighed til børn, har de største elever til dansk, men det er han faktisk glad for.

Morten.jpg

Morten Juhl Lauritsen

Lærer
Naturfagligt geni og matematik legeonkel.
Kan også alt muligt med computere, robotter og teater.

Anette_P_.jpg

Annette Christensen

Indskolingslærer og natur tosse på den gode måde.
Kender de fleste dyr og planter – personligt.

Vibeke.jpg

Vibeke Lykke Sørensen

Kreativ billede- og keramikkunstner med
dansk, engelsk og matematik i ascendanten. Har altid været ældre, end hun ser ud.

Annette1-300x225_edited.jpg

Anette Nørby

SFO-leder-pædagog

er vild med Sverige og  meget populær blandt de mindste. Resten af os er bare almindelig fans, der elsker hendes gode humør og glade stemme. Anette underviser også i skolen.

Sofiya1-300x225_edited.jpg

Sofiya Shamanovska

SFO - Pædagogmedhjælper og også bulgarsk yoga ekspert. Hun kan sidde stille i over 9 timer i en ret sjov stilling, hvis det skulle blive nødvendigt.

Naja2023_edited.jpg

Naja Maria Hahn-Hundsdahl

Lærer

Musik klog sanger og bassist, elsker morgensang og er ansvarlig dansklærer for vores yngste elever. Bor i kollektiv og træner vinterbadning hele året. Er nok vores mest modebevidste medarbejder.

Ane_edited.jpg

Ane Storm Koldkjær

Lærer

Kan alt muligt med natur og heste. Vi nyder hende bare i forhold til tysk undervisning, hvor hun træner alle i kasserollebøjning og andet spændende tysk.

Teknisk administrativ

Ninna2023_edited.jpg

Ninna Aunsberg Jæger

Sekretær
Skolens kæde, tandhjul, gear og bremsepedal. Ninna har styr på den administrative del af både skole, børnehave og vuggestue. Samtidigt hjælper hun skolelederen med at huske på det meste!

Finn2023_edited.jpg

Finn Rasmussen

Pedel

Endnu en af skolens vitale dele. Alt praktisk er en leg i i denne actionforce model af en mand. Finn smider om sig med nedfaldne blade og holder uden- og indendørs arealer i fin og pæn stand. Hjælper også gerne børn og voksne med at fiske en bold ned fra taget. Der går rygter om at han også rapper og følger med i politik efter arbejde?

Øjeblikkelig fotoer.jpg.webp

Rengøring

Rengøringsassistent

Meget vigtig trivselsperson vi alle værdsætter helt vildt hver dag;-)